piątek, 5 kwietnia 2013

06.

Otworzyłam oczy a przede mną stał blondyn z wielkim bananem na twarzy. Miał potargane włosy i podkrążone oczy. Posłałam mu pytające spojrzenie.
-Pozwolili nam wejść do Harry'ego. Wszyscy już są w środku.-uśmiechnął się. Wstałam z krzesła i ruszyłam za Irlandczykiem. Weszliśmy do sali gdzie aktualnie znajdował się Styles.
-Jak się czujesz?-Spytałam go siadając na krześle obok łóżka. Podniósł kciuk do góry wystawiając swoje białe i proste żeby na wierzch. Nareszcie mogłam z nim porozmawiać normalnie. Od razu poprawił mi się humor. Wy też tak macie jak wasz przyjaciel, którego kochacie jak brata zachoruje a wy się martwicie i wtedy boli was klatka piersiowa? Bo ja tak właśnie teraz mam.
-A wy nie powinniście być w szkole?-spytał lekarz wchodząc do pokoju. Odwróciłam się i spojrzałam na starszego mężczyznę. Podszedł do nas i zatrzymał się przy łóżku loczka.-Jak się pan czuje?
-Dobrze a pan?-Spytał Tommo. Uderzyłam go w bark. Czy ten chłopak nie umie się zachowywać w miejscach publicznych? Chyba na to wygląda.
-Nie ty cioto.-powiedziałam a pan Daley spojrzał na mnie jak na jakiegoś bandytę. Żadnego sklepu nie okradłam za nic nie siedziałam tylko powiedziałam "cioto" i tylko dlatego zabija mnie wzrokiem? Rozejrzałam się po sali. W niej była jeszcze dwójka na oko 12 latków. Ups.
-Chciałbym zbadać waszego kolegę. Moglibyście na chwilę wyjść?-pokiwaliśmy głowami. 
-My z chłopakami musimy się zbierać na próby. Przyjedziemy później.-chłopaki pożegnali się z Hazzą. Odprowadziłam ich do wyjścia. Wróciłam na 3 piętro i usiadłam przed pokojem. Po kilku minutach wyszedł lekarz. Podeszłam do niego.
-Czy on wyzdrowieje?
-Harry jest w bardzo świetnej formie. Był też uczulony na lek podany przez chirurga. Zrobiliśmy płukanie żołądka a po kilku dniach wypuścimy go do domu.-powiedział a ja odetchnęłam z ulgą.
Weszłam do sali w, której leżał Styles. Chłopak rozmawiał z kimś przez telefon, jednak ona nie trwała długo bo po chwili odrzucił komórkę. Podeszłam do jego łóżka i usiadłam na kołdrze.
-Mam dla Ciebie prezent. Taka rekompensata za to co stało się w toalecie i a to, że wylądowałeś aż tutaj.-zaczęłam.- Zabieram Cię na mecz koszykówki w tę sobotę.-uśmiechnęłam się a chłopak odwzajemnił gest. Porozmawiałam z nim jeszcze chwilę ale potem musiałam wrócić do domu. 
Rozsiadłam się na kanapie popijając moją ulubioną cytrynową herbatę. Zaciągnęłam się zapachem i po raz kolejny upiłam łyka. Z góry zeszła moja mama. Zachowywała się jak nastolatka. Smsowała a uśmiech nie schodził jej z twarzy.
-Mamo? Coś się stało?-uniosłam brew. Nie zawszę widzę swoją mamę uśmiechniętą. Od rozstania z ojcem jakoś nie mogła się pozbierać. Kochała go a on ją zdradzał.
-Lilly.-zaczęła siadając obok mnie na kanapie.-Poznałam kogoś miłego, sympatycznego i oczywiście przystojnego. Zaprosiłam go dzisiaj na kolację, żebyście się mogli lepiej poznać.
Podzielałam radość mojej rodzicielki. Tylko żeby znowu nie cierpiała.
-Mam jeszcze jedną prośbę.. Mogłabyś mi pomóc w przygotowani?-pokiwałam głową. Poszłam na górę, przebrałam się w jakieś luźniejsze ciuchy, zrobiłam wysokiego koka i zeszłam na dół. Pierwszy w ręce wpadł mi odkurzacz. Nie na widziałam sprzątać ale czego nie robi się dla własnej matki?
Gdy cały pokój już lśnił poszłam na gorę przebrać się w eleganckie ciuchy., zrobiłam włosy i zeszłam na dół. Jedzenie leżało na stole a moja mam wyglądała prześlicznie. Do drzwi zadzwonił dzwonek. Podeszłam do niech, uchyliłam je a to co tam zobaczyła zwaliło mnie z nóg. To ma być jakiś żart tak?
-Simon?

6 komentarzy:

  1. Nie dawaj mi więcej w zeszycie do czytania bo mi się potem nie chce komentować xD
    Hazziątko chore biedaczek xD
    Weny<33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh też tak mam kiedy moja BFF jest chora xd
    Wtedy wariuje hahahaha xd
    KLAUDIA TO NIE O TOBIE WIĘC SIE NIE CIESZ :P
    AAAAAAAAA tylko nie randka!!!!
    ON CI ZABIERZE MATKE!!!!!! ;____;
    Będziesz samotna xd lol
    Nie czytaj tego...
    Nie chce mi się logować na bloggera :3
    Weny <3 jak coś to ja Paulina - @papla1326 z tt
    jak nie pamiętasz xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog został nominowany do Liebster Awards ;)
    Więcej informacji na naszym blogu: http://stayalivejuststayalive.blogspot.com/p/nominacje.html
    Gratulujemy i zapraszamy do nas <3
    Chelly and Eve

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej jak fajnie, świetne : 3 Dodaję się do obserwatorów :3

    OdpowiedzUsuń