poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Nominacje :)

Naprawdę zaskoczyło mnie to, że zostałam nominowana. Dziękuje wam dziewczyny { Michalina i Ewa } :3 ♥



Regulamin :
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daję możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga , który Ciebie nominował.


1. Imię :
Julia
2. Wiek : 
13 lat
3. Kolor oczu :
Ciemny brąz
4. Jakiej słuchasz muzyki?
The Wanted, Little Mix, One Direction i Justina Biebera.
5. Jak poznałaś/poznałeś 1D?
Dzięki mojej koleżance.
6. Należysz do jakichś fandom'ów (np. Belibers, Directioners, Lovatic).
Mixer, Prisoner, Directioner, Beliebers.
7. Z jakiego miasta pochodzisz?
Wrocław
8. Czy posiadasz Twitter'a, Tumblr'a itd.
Tak.
9. Co skłoniło cię do pisania bloga?
Moja koleżanka ale jeszcze pomogła Viola.
10. Kogo z 1D lubisz najbardziej?
Zayna.
11. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Maszynistą.


Moje Nominacje :

Moje pytania :
1. Jak masz na imię.
2.Za co lubisz swojego idola/lów/lkę.
3. Kolor włosów.
4. Kiedy zaczęłaś blogować?
5. Ulubiona muzyka?
6. Czego nienawidzisz?
7. Dlaczego założyłaś swojego bloga?
8. Ulubiony kolor?
9. Ulubiona pora roku?
10. Masz rodzeństwo?
11. Plany na przyszłość?

6 komentarzy:

  1. o jej, ale ładny wygląd bloga ♥
    dołączam się do obserwujących x
    @justinohoranka

    OdpowiedzUsuń
  2. MICHALINA i Ewa ;3
    Na nominację zasłużyłaś <3
    Powodzenia, życzę weny!!!
    Chelly

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację kochana ! Nie spodziewałam się tego, naprawdę i za bardzo nie wiem o co chodzi w tym, ale postaram się postępować zgodnie z regulaminem xX jeszcze raz dziękuję ! :* :D

    OdpowiedzUsuń